Saturday, December 10, 2011

Pesorong kam

Pesorong kam adalah bahasa bajau yang bermaksud selamat datang atau welcome.

Blog saya ini adalah berbentuk peribadi, dalam erti kata lain saya akan tulis apa saja yang saya inginkan. Tolonglah...jangan invite saya dengan benda-benda seperti nak buat bisnes ke..nak beli barangan ke..nak belajar itu ini ke...dan jangan memaksa saya untuk FOLLOW blog korang :).

Kekadang untuk meluahkan perasaan marah, gembira, sedih...(kerana kita tidak mahu share dengan kawan2..maybe malu or kwn2 pun bz..)..kita akan menulis tentang itu. Jadi sy akan luahkan di sini sajalah XD.

Malam ni 10hb Dis 2011 Sabtu...saya ada terbaca akan terjadinya satu fenomena gerhana bulan penuh bermula pada jam 22.33. Jum kita tunggu bersama-sama salah satu kejadian alam yang menunjukkan kebesaran Allah ini.

Sayangi diri anda...kalau ada family baliklah,luangkan masa bersama mereka selagi nyawa di kandung badan....

1 comment: