Saturday, December 31, 2011

New Year Eve...

31 Disember...last day of year 2011.

Sambut NEW YEAR di mana? tanya seorang teman.Aku balik kampunglah; jawabku. Alahhhhhhh tak bestla celebrate d kg, jum lah join kami. Ermm...nda apa la. Enjoy, happy new year...balasku.

Mungkin dulu, aku akan join, enjoy2 begini...tapi sekarang aku lebih suka duduk dengan family, menghabiskan masa bersama-sama dengan dorang. Maklumlah dulu masa muda (aikk sekarang aku dah tua ke?...hehe), selalu sangat nak melenting kalu mak suruh balik rumah, mesti ada jak alasanku. Betullah kata orang kalau kita kehilangan orang yang kita sayang, baru kita terkenang kembali apa yang kita buat. Tahun baru ini tiada lagi mak di sisi...perasaan ini sungguh k.o.s.o.n.g...

Azam 2011 dah tercapai ke?
Apa azam tahun 2011 aku ek? Aku pun dah lupa..tapi salah satunya nak turunkan berat badan kot.Ermm rasanya gagal lah nak turunkan berat badan hahaha...takpe akan aku teruskan untuk tahun 2012.

Dah jumpa teman istimewa?
Ya...tapi bulan 10 hari tu aku tarik diri kerana ada hal-hal yang kalau di teruskan ianya tidak memihak kepada aku.Entahlah ada orang suka, aku pula macam berat hati nak terima. Memilih ke? Takla, hanya hati yang kata tidak.Takpe la tahun ni teruskan misi mencari cinta :). Ya Allah...berikan aku kekasih yang baik hati :)

Financial ok tak?
Alhamdulillah...syukur,terima kasih ya Allah atas kurniaan rezekimu. Rasanya tahun ni, aku tidak mengalami masalah kewangan.Harap tahun-tahun yang mendatang pun akan begitu. Ya Allah murahkanlah rezeki ku..amin.

Pekerjaan?
My job? I really love my job. Bekerja sebagai pendidik adalah pekerjaan yang paling mulia. Sampai bila pun aku akan memilih pekerjaan ini. Chayok2 jut..u can do it!!!

nanti sambung lagi ya...nak makan dulu...

No comments:

Post a Comment