Thursday, December 15, 2011

Bangunla jut!!!

Aku maafkan kamu
Tak perlu kita bertemu
Cukup kau tahu
Yang aku
Maafkan kamu
Tolong teruskan hidup
Jangan sebut namaku...

Kekadang bila dugaan datang melanda, kita sering kali berkata kenapa la asyik aku jak yang terkena macam ni. Tetapi akan selalu ingat 'Allah tidak akan menguji seseorang itu di luar kemampuannya. Minggu lepas minggu penuh dugaan, sehinggakan aku tidak mahu bangun dari tidurku..

'Semakin cepat ko menerima kenyataan, semakin cepat kau mencapai kebahagiaan'... nasihat dr seorang teman. Walaupun pada mulanya aku hanya mngendahkan kata-katanya, tapi entah mengapa ayat itu seringkali bermain di mindaku.

Bila dugaan datang melanda,pasti ada sinar di penghujungnya...

Syukur...Alhamdulillah...terima kasih Ya Allah

No comments:

Post a Comment