Monday, December 5, 2011

Damdeok :)

http://www.dramacrazy.net/korean-drama/king-gwanggaeto-the-great/

Hahahaha sekarang tengah gila tgok drama korea ni...Sebab aku memang suka tengok cerita yang macam ni. Kekadang gelak sendiri2..kekadang 'termenangis' pun ada hehe.

Ada 2 minggu lagi nak semester baru...Bersediakah anda? Aku ok je..coz ajar subjek yang lama,so nota2 pun yg sama tinggal nak update beberapa topik je. Last meeting hari tu,beban kerja akan bertambah this coming semester, semua memerlukan internet.Key-in data student, markah ujian..kuiz..dan segalanya la.Its ok...semua tu kita kena terima dengan positif supaya takla stress sangatkan.Betul tak?

oh ya...aku ada beli lappy baru...Asus purple...so senang aku nak bawa ke sana kemari.So cute la..i like hehe.And sebagai anty yang sungguh comel (kah33x..)..laptop yang lama ni nak bagi my niece.Semoga dorang lebih rajin bila aku nak suruh dorg buat kerja2 aku haha...

okla...sayangi diri anda setiap hari...counting for NEW YEAR 2012 :)

No comments:

Post a Comment