Tuesday, October 11, 2011

Welcome back jut!

Huh!! Agak lama tak menulis di blog ku yg comel ini.Mungkin sibuk banget sih.Ya...sibuk untuk menghabiskan silibus (dah habis pun tinggal nak revision aja and doing some backup test..),sibuk dengan melayan karenah student,sibuk memikirkan kenapalah orang dengki dengan aku nih (ada jg saudara yg tak sedar diri..asik nak cari salah org saja,salah dorg dia tak heboh pula..kalau la aku jahat aku nak juga heboh hal dorg tu..tp biar Allah saja membuka hati mereka supaya berhenti busy body ),sibuk melayan diri yang tiada motivasi (tapi berusaha jg untuk meneruskan hidup...ya hidup mesti diteruskan!).

Alhamdulillah...kenduri arwah ibu ke-100 hari (30 sept 2011) yang lalu juga selamat diadakan di rumah my uncle.Thanks kepada saudara-mara yg datang membantu.Sekarang ni hanya nak fikirkan macamana nak teruskan hidup ini tanpa ibu. Kekadang bila teringat, akan menangis tak henti2 tiada penghujungnya sampailah aku tertidur. Cuba tunjukkan sikap gembira tp siapa la yg tahu akan kesedihan yang kita lalui.Hanya berdoa kepada Allah moga diberikan hati setabah mungkin...

ermmmmmmmmm...mayb inilah masanya aku kena timbangkan untuk sambung belajar...:)
.Amacam? Bernas tak idea tu...kwn2 berila pendapat :)

No comments:

Post a Comment