Wednesday, October 12, 2011

Patah seribu

Okay...lepas maghrib td,boleh2 aku terlelap dengan masih memakai telekung.Bangun-bangun je dah 8.30pm.Ermmm tanpa dinafikan,otak aku agak penat hari ni,coz 4 bundle ujian pelajar2 nak kena disemak.Hahhhh tula pasal,sapa suruh rajin sangat nak buat ujian 3.Tapi takpela buat pelajar2 yang disayangi,terpaksa la berkorban sikit.Harap2 dorg menghargai apa yang aku buat ni.
Minggu study tinggal next week aja,pastu Study week and November start final exam..2 minggu then cuti semester.Yeahhhhhhhhhhhh....time tu akan free tergolek sana sini la aku d opis tu wakakakaka...

Bangun dengan perut yg lapar..ermmm kan best kalau ada org tolong masak makanan utk aku.Ini kes malas la ni, last2..nasib baik ada magi sebagai penyelamat. My dinner: Maggi tomyam + kopi tenom + biskut susu tiger...Layannnn :)

No comments:

Post a Comment