Sunday, January 9, 2011

No Plastic Bag

Ok sekarang baru aku tahu,no plastic bag on monday,saturday and sunday.

Sebelum ni memang tahu dah hari isnin tiada beg.Kemarin (sabtu) pergi Giant,cashier tu ckp 'dik nak plastic tak?'Aikkk..sabtu pun dah start no plastic bag? Then,tadi aku g Survey,skali lagi ayat yang sama diulang. Huhu..dah la agak banyak juga barang yang aku beli td.Tapi, nasib baik la today aku ada pak supir. Sapa suruh dari malam tadi cakap nak belanja,aku...kalau dah malam2 ni agak malas nak berjalan,so akupun janji la ngan dia esok jela (hari ni la tu).Pagi tadi,awal2 lagi, aku belum bangun dia dah call..dalam hati aku menyampahnya huhu...
Entahlah...aku tak suka dia la.Inilah kan masalahnya,ada orang suka kat kita,kita pula tak suka,and bila kita suka kat orang tu,orang tu pula tak suka.

Adehhh....apa pula kaitannya dengan plastic bag? Tapi yang pastinya aku suka lagu Stacy~Cinta Pakai Buang :)

Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x) Hello...kenapa kau tak jawab telefon dah berlepuh jari menekan nombor sama lepas berkali kali ku cuba Ku sangka kau betul...betul jatuh cinta bodoh sungguh untuk terus percaya habis madu sepah dibuang sahaja Ref: Cinta ku bukannya jenis pakai buang biar lah lebih dari sehari apakah kau sangka ku cinta segera sakitnya hati dipermain Cinta ku bukannya jenis pakai buang tidak mungkin hanya sementara apakah kau sangka ku cinta segera bayangkan la apa ku rasa Kenapa bah kau berubah...kenapa bah (2x) Baru saja kenal kau muncul semula mengatakan kau sudah berubah pujuk rayu sampaikan runtuh ke lutut hampir hampir ku mengalah untuk memberi kita peluang kedua tapi kini ku lebih arif untuk percaya janji lelaki..yeaahyeaahh Ref: Kenapa bah kau berubah...kenapa bah.. (4x) Jangan..jangan...jangan permainkan

Layannnnnnnnnnn hehe,,,

No comments:

Post a Comment