Tuesday, January 4, 2011

Macam kau saja betul!

Kenapa berjanji kalau tidak pasti janji itu boleh ditunaikan atau tidak. Amat menyampah dengan orang yang tidak pandai berkata Ya atau Tidak!. Kenapa? Semata2 nak jaga hati ke?Kerana menjaga hati tu lah orang pun mula menyampah bila tidak mendapat jawapan yang pasti.Penantian itu sudah semestinya satu penyeksaan...

Ya..aku bercakap mengenai diriku. Menanti entah sampai bila...

Sekarang,aku dah menyampah...aku tak mahu mengambil peduli tentang hal itu.
------------------T.I.T.I.K---------------

Hahaha..baru balik dr tukar tayar kereta.Adehhhh kopak lagi, tadi tukar 2 biji tayar. And mekanik tu cakap ada lagi benda nak tukar (tak ingat),tp bajet2 ngan dia td memang dalam anggaran RM660 juga termasuk upah. Ermmm ok la tu...nanti senang2 aku g tukar lah (padahal nak bajet2 dulu ni hahaha). Fikir2 bajet tadi,aku terlepas nak singgah beli McD.Hampehnya ko jut huhu,tak pasal2 my lunch ganti dengan pisang goreng + keledek goreng.Bukan main banyak,terus aku lepak bilik candy sambil2 bergosip hahaha....

Ohh ya,aku nak ambil cuti..nak ganti cuti 31hb tu.Kebetulan aku dah ambil cuti time tu,tup2 public holiday Malaysia menangkan.So..cuti tu mesti kena ganti maaaaaaaa hehe

No comments:

Post a Comment