Wednesday, November 17, 2010

Salam AidilAdha 2010

AidilAdha datang lagi...bangunnnn semuanya.

Pagi-pagi lagi dikejutkan oleh anak sedara,dia hantar makanan.Harumnya lopes pulut (tak tau ngam ka ejaan lopes tu hahaha)...dan apalagi dengan jayanya terus bangkit dari tidurku hehe. Rezeki tu....alhamdulillah.
Sempat bergaduh dengan Dottie (kucing..) and anaknya Lilo. C Dottie n pelik sikit la, ayam pun dia tak makan. Dah la semalam lupa nak belikan dia susu,nahhh terpaksa lak belikan dia susu tin. Hehehe...dah try bg dottie mlm td,tp dia minum sikit jek.Tak sedap kali tu kan hahaha....

DAH DUA MINGGU aku tak bawa laptop ke kolej.eRMMM...bagus juga lah,selesai semua kerja2 ku.Sekarang ni tinggal nak check ujian 4. Hahhh?? ujian 4...ya betul,rasanya aku jak la yang rajin nak buat sampai ujian 4.Tetapi kekadang student ni tak menghargai pun apa yang kita buat.Dah tau ujian,study pun last2 minute.Takpe la,lepas ni terpulang pada mereka la nak buat apa.Cukuplah aku membantu setakat ni...

NI cerita pelik tapi benar.Penyakit aku sekarang ni kan,setiap balik kg,ada2 jak penyakit yang datang.Sakit itu,sakit inilah..Last week sakit belakang smpai ke leher,nak pusing kepala ke kanan,punya sakittttt.kenapa kalau d KK sakit tu semua hilang? Ada orang tak suka aku balik kg ke? Dan pada masa ni,dari malam tadi aku sakit dada,macam orang yang kekenyangan (xmakan malam pun)...Macam orang lepas berlari tu..semput jak.Uikkk tak kan la aku ada sakit jantung hehe...

K la,nak tolong adik aku masak jap,my sis n family ckp nak lunch d sini hari ni. So, sempena aidiladaha ni,MAAFKAN...jika ada sikap yang kurang menyenangkan.Selamat hari raya korban semua.Moga apa yang kita korbankan selama ni di redahi Allah.

Love my family....

1 comment: