Thursday, April 15, 2010

benci..

Aku ni bukan jenis yang suka benci kat orang..tapi sekarang ni aku betul2 benci dengan orang tu.Nak pandang wajahnya pun aku tak ingin,nak dengar suaranya lagi lah aku nak termuntah.Ohhh sampai begitu sekali aku benci kat dia...Aku benci kau!!!

Berdoa hanya tuhan saja yang membalas,aku tahu tuhan mengerti perasaan aku sekarang ni.Pedihnya hatiku ni..Aku benci kau!!!
Walaupun aku tahu sekarang ni dia pun punya masalah,dan aku rasa masalahnya lagi berat dari aku.Tapi..aku tetap benci kau! Dalam hati aku macam mahu melonjak2 kegembiraan dan sudah pasti itula balasannya bila orang berbuat jahat, 'ketulahan' lah tu..huhhh! Aku benci kau!!!

Selagi masalah ni tak selesai,selagi itu lah aku akan membenci kau...

1 comment:

  1. uiiisshh.. emo nyer. sabar. hehehe.. what goes around comes around. sabar yer.. hehhe. sy pun ada benci dgn org. kalau la x de undang2 kat dunia ni, dia org pertama sy mkn hidup2.. hahha.. tu kira perumpamaan jer la.

    ReplyDelete