Sunday, September 6, 2009

Wisma Merdeka

Duhhh...mlm td tido lewat.Napa? Wat keeropok popiah simpul sambil sekejap2 iklan main games @ facebook. Btul2 la FB ni wat org addicted hehe..anyway takpe asal jangan tak wat keja suda kan. Sahur..then pas solat subuh jek trus pengsan, bangun2 jek tgok jam dah pukul 10..adoiii hehe.Trus operasi basuh baju dan pingan mangkuk semalam tu then sambung games at FB. Bnyk la games dia layannnnnn...

Kul 1 lebih, trus drive g wisma merdeka..g Vunfa cari baju ada tak yy berkenaan. Rasanya nak beli yg color hijau td tu, cantik...tp tema raya tahun ni dorg nak purple pula. Takpe nnt cari lagi balik..manala tau ada yg yg color purple.

Ada situasi yg tak di sangka2..OMG..napa ya cam ada org jek tgok aku td. Ecehhh perasaan..

Mmg tak perasaan k..rupe2nya my x-boypren yg dok perati tu, kih2..kat Tongs la tu time nak cari short, tetiba ada org ckp 'pilih yg pink color tu..". Hah?? sekali ku toleh ke belakang, rupanya dia. Terperanjat beruk sejekap, yelah rasanya dah 2 tahun tak bercakap ngan dia. Dulu mmg selalu temankan dia shoping kat Tongs tu. Aku tanya la dtg sama sapa..dia ckp ngan adik. Aikk, ngan adik? mana isteri ko?..nak jak aku cakap gitu tapi tak berani la pulak, takut dia segan kan.

Huhhhh mamat sorang ni, aku pun tak tau camne tetiba kami lost contact. Bila ego masing2 tak nak call n msg gitula jadiknya. DAN LAST YER TIME RAYA,,dpt mms dr dia, gambar perkahwinan dia. Okla tu, aku pun tak balas msg dia, tp yg herannya walaupun da delete nombor pon dia, aku masih ingat sampai skrg ni.

Semua tu kenangan utk mendewasakan kita..camne aku ley tetiba tergerak g wisma td tu, sedangkan aku nak g Alamesra sebenarnya hehehe...

Kenangan lama muncul d ramadhan tahun ini.....oh yaaa jup g nak sungkai da :)

No comments:

Post a Comment