Friday, September 11, 2009

malang tak berbau..

bersemangat nak g keja..tetiba keta x ley start la pula waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Seawal 6.30am dah turun g keta, nak g opis awal2 coz arini kat lab. Bila start jek keta xley hidup lak.Adoiiii...dah la xde kwn yg tingal dekat2 kat cni. Terasa jek sedihnya, time col nadia suruh cancel class td pun aku cam nak menangis jek. Dah la nombor pon student2 tu kat opis cmne aku nak hubungi dorgkan. Manage to sms c Nell jak ;(. Abg askar sebelah tu ckp masalah batri jek kena ganti. Sapa lg aku nak minta tlg ni?? Last..terpaksa minta tlg c has, minta tlg c manaf suh tengok2kan kereta tu. Syukurla dia sudi tolong, yela pa guna sedara lau tak tlg kan..t aku bagitau mak dia lau dia tak tlg aku hehe. Thanx again manaf..dia pinjam kan batri keta dia kejap, pastu aku beli la batri tak yah tambah2 air tu. Haaaaa melayang $160 aku, lari la bajet raya hehehe. Takpela hopefully batri tu bertahan sampai 10 tahun ekeke.Alhamdulillah, terima kasih ya Allah sebab kereta tu tak masalah batri jek bukan masalah lain. :)

No comments:

Post a Comment