Wednesday, July 25, 2012

Salam Ramadhan

Assalammualaikum... Lama dah tak singgah di blog ku ini...Selamat berpuasa, hari ni dah masuk hari ke-5 kita berpuasa. Walaupun busy dengan class, tapi tak lah terasa penat sangat pun, hanya tekak tu kering sikit la, bila kita asyik nak explain balik2 benda yang sama kat student. Kekadang tu terbuat sindiran maut lah pula. Eyahla kita dok explain, dia buat benda lain, kita dah abis boleh2 dia cakap..'apa yang miss ckp tadi tu?'...Ishhhh kureng jelah budak ni. Tapi walaupun begitu, aku explain lagi sekali. Harap2 la dia faham kali ni... Last week, hari pertama puasa seperti biasa aku balik kg,kali ni balik rumah kakak. Terasa juga la puasa tanpa ibu. Sedihnya...hanya tuhan yang tahu.Sebelum balik KK, sempat juga menziarahi pusara ibu. Sebab pusara ibu baru di simen, keadaan sekeliling agak bersih, lagipun AJK surau ada bergotong-royong membersihkan kuburan tempoh hari.Moga ibu ditempatkan di syurga-Mu Ya Allah,..aminnn... Ada cerita baru tak? Ermmm...September nanti, aku akan start bergelar pelajar. Ya..aku sambung belajar di Uitm, Kota Kinabalu. Ok weekends ku akan busy dengan menghadiri kuliah dan membuat assignments.Doakanlah aku moga tabah melalui semua itu nanti. ok...nanti sambung lagi...:)

No comments:

Post a Comment