Thursday, May 5, 2011

R.I.P my dear student

Hari selasa yang lalu....

Aku: JC btul ka c henlia koma?
JC: Ya..kami mau p lawat ni,jum la ikut
Aku: ba....

Bila tak tengok sendiri aku pun tak percaya berita itu.Sebabnya baru minggu yang lepas aku bergurau2 dengannya. Dengan perjalanan yang agak mencabar itu.First time aku g keningau ikut laluan bukit yg 90 darjah kecuramanya itu.Nasib baik ada driver berpengalaman pakcik tawap.
Kami sampai d hospital keningau kira 1pm,...bila nampak saja sekujur tubuh yang tak bermaya itu,tanpa dapat di tahan airmataku pun berjurai2.OMG...begitu besar kuasa tuhan,hanya mampu dpat berdoa moga dia kuatkan semangatnya.
Doktor cakap dia dah tiada harapan,bernafas hanya bergantung kepada machine itu,maknya kalau d cabut,maka nyawanya pun smpai d sana saja....

Hari ini...7.17pm
Chen: Miss...henlia dah passed away....
Aku:..............Huk33x...

R.I.P Henlia.....:(

No comments:

Post a Comment