Saturday, August 21, 2010

Day-11

Alhamdulillah...skrg dah puasa hari ke-11...
Lepas isyak mlm td,ingat nak tido kejap,sekali lg bangun time alarmku bunyi time sahur kul 3.45am. Uiiii aku tido dgn nyenyaknya,dengan tv masi on,lampu terang -benderang.Aikk aku penat sangat ke kemarin?
9am ni ada taklimat lg di kolej...napa lah dorang buat hari sabtu.Tapi takpe la datang jela kan dah mmg tugas :). Ingat after taklimat mau g lalalala kat parkson,nak cari barang jeng..jeng..jeng.

3 comments:

  1. jut... mungkin jgk penat sgt..
    mcm aku ni asyik TERLUPA aje ni...adakah aku dah TUA??

    ReplyDelete
  2. fid..TERLUPA,coz terlampau bnyk benda nak fikir kot :)...

    ReplyDelete