Monday, March 8, 2010

Riang Ria Sukan KYS :)

holaaaaa....dari hari jumaat demam selesema + batuk, today demam dah ok, yang tak ok batuk je,kekadang tu terkeluar gak bunyi dramnya kikiki..walaupun tak berapa sihat,kena turun padang juga tengok team bola jaring ROS,yelah dah lah latihan tak pernah pun tengok dorang berlatih. So,turun saja lah memberikan sokongan. Nahhhh...tekakku agak sakit sudah ni.
KYS sukan 8-11 mac..alhamdulillah,team bola jaring dapat masuk suku akhir. Memang bebudak ni aktif gila..dorg juga la main futsal dan volleyball. Wow...:),esok suku akhir dan trus final, rabu dan khamis acara balapan..lari jangan tak lari...emmm aku ni tolong menyorak jela.
Dengan cuaca yang panas begitu tu,harap2 la tiada yang pengsan nanti. Tadi nampak ada PBSM, sempat juga la budak tu tunjukkan skill dia bila ada kecederaan ringan tadi tu.Very good :).
k..will update untuk acara besok..tatatititu
haha..kita sambung balik ye, today is tuesday..2nd day of sports day. TEAM netball ros dapat tempat ke-2,mmg di akui team reflesia memang kuat,apa taknya 3 orang dr team ros dapat kecederaan,dah la pemain2 yang terrer lagi tu.ERmmmm..anyway,congratz guys,terima kasih kerana mengambil bahagian dan memeriahkan sukan kolej kita yang tercinta tu hehe.
k..2morow day-3, akan update lagi esok.Esok and khamis dlm stadium lak.Acara balapan,mari kita tengok team mana pula yang laju..:)

No comments:

Post a Comment