Sunday, January 3, 2010

esok dah masuk opis ;)

Baru balik dr shoping kasut keja..beli 2 sekali gus n beli tshirt jg.Alahai jut, pasni kena berjimat cermat la weiiii.OK la tu sambil2 berdiet hekhek. Sempat lagi tapau pizza,nyum2..dari malam td teringin nak ngap pizza.Yang aku bimbang sekarang ni kereta aku je yg buat hal.Yela la tetiba je nanti meragam kan tak rock tu.Next servise nak kena bajet untuk tukar timing belt, amoi tu ckp tak payah tunggu 100,000 km, 90,000 km lebih dah ley tukar. Tu yang buat jantung ai dagdigdug tu :(.
tadi jumpa c dia sebelum flight ke KL..sempat lagi dapat coklat and duit RM50. Hahaha...beli topup katanya,perli aku la tu selalu ckp xde kdit. Tanpa segan silu, amik je la org da bagi hahaha.Bule lagi dapat kasut 1 tu hehe. Glad to see him,temankan dia mkn kat atas tu..mkn nasi lemak airport. Abang dia ada sekali..aku rasa abang dia dah kurus sikit la.Aku sampai tadi abg dia tersengeh2 je tgok aku, padahal lau kat kg aku wat2 tak nampak je abg dia tu hehe. Abang dia balik dulu, emmm nak bagi chance la tu ekeke..tak banyk yg nak di borak kan..borak pun hal2 peribadi jek.Biarla rahsia..tuttttt hehehe..bye2 my tarabas. Dulu pas form 5, rambut dia panjang tu yg gelar dia tarabas.Sebelum dia masuk departure hall dia ckp 'nanti aku call'... dan aku pun beredar ngan tersengeh2, sampai tiket parking aku lupa letak kat mana. ;)

No comments:

Post a Comment