Monday, October 5, 2009

Demam, day-4

Hari ni aku tak kerja...dah 4 hari termasuk hari ni aku demam + batuk + selesema. SEMALAM demam dah ok. Tapi batuk dan selsema jak yg masi keras sikit. Ingatkan arini da ley keja. Bukan apa, malas nak batal2 kelas ni.Nanti susah lagi nak ganti kelas. Kul 5 lagi batuk da menyerang.. adehhh, rasa nak terkencing jek atas tilam hehe. Pastu kepala pun cam berat jak. Tak boleh jadi ni, kalau masuk kelas pun nnt menyebarkan virus jak. At last, aku pun sms mar, tap tak delivered..then msg nadia suruh dia bagitau bos dia aku tak masuk kerja. Also sms doreen, manala tau nnt ada student cari aku.
sekarang ni ok sikit, td dah telan panadol aktifast. Ingatkan nak g klinik Dr Saijan nak beli ubat batuk dan selesema. Tapi macam tak larat nak drive..nanti la petang nnt on day way balik alamesra, singgah farmasi kat puterajaya.
jumaat hari tu sakit kepala dan sakit tekak. Sebab tak sedap badan dan sakit kepala tulah aku agak bengang time masuk lab. Mana tak bengang dengan studentnya dengan tabiat masing2. Kekadang tu marah pun tak terkawal lah kan. Kita dok terangkan kat depan tak mau dengar. Pastu baru bz nak tanya.Tulah kerja ni sabar mesti kuat..lau tak tensionnnnn.
Pas jek lab ke-2, aku trus balik. On d way balik kb, rasanya berapa kali aku terlelap.Astaga!!! drive sambil terlelap?..bkn terlelap ba tp aku pejam mata...nak sangat sampai rumah. Sampai rumah, mak lak takde..Lantak la..aku lowerkan seat keta tu then tido....
Entah berapa minit aku tertido, mak pun sampai. Keluar dari kereta..naik atas trus tido sampai ke petang.
sabtu..selesema dan batuk da start. Sungguh menyedihkan..dah la cuaca panas sekali. Macam nak buka baju jek. Opssss hehehe..
Ahad..demam dah ok. tapi batuk dan selesema je yg heavy sikit. Nak drive g klinik tak larat, suruh abg ipar, kebetulan d kg ada sedara meninggal. Dah lah klinik pun buka setengah hari jek.
Moga2 esok aku dah sembuh...

No comments:

Post a Comment